:: Isi Oder Form KAT sini YE ::

Email Address:
Name:
address
phone no
code item
term of payment
pay to MAYBANK:164409537785-LUQMANUL HAKIM ABD GHANI
CIMB:12300065737521- SAFURA SUHAIMI

Click here to create your own form.

Sunday 11 May 2014

TEAM HEBAT BERSAMA SHAKLEE!

BISMILLAH...




Assalamualaikum.. hari ni sempat la landing2 update blog sambil2 nak sharing  susur galur shaklee dalam team saya. Dalam shaklee ni, kita ada banyak group. ada group yang aktif, ada group yang tak aktif. ada group yang touch and go. saya pula sangat bangga berada di bawah susur galur EUPHORIA(GROUP BESAR BAWAH MASTER NORITA), DESIRE TEAM (GROUP BAWAH MASTER NUSRAT) dan SHINE&BRIGHT TEAM (GROUP BAWAH NAUNGAN SAYA SENDIRI). Team yang sangat supportive, dan kuat. Anak2 bawah susur galur saya, boleh baca dan ingat siapa mak, ayah, nenek, moyang kita ok. atleast, bila jumpa2 kita tau dan kenal siapa upline kita. bolehla ambil aura positif dan tips2 orang yang income juta2. auwwwww! jom kita terjah susur galur dalam team saya!



master roslan ghazali

                             


MASTER HAJI ROSLAN GHAZALI (019-3858595)

Beliau dah 23 tahun bersama shaklee. walaupun jarang bersua, tapi selalu berkomunikasi dalam alam maya.


                                master hajah salwa

         
MASTER HAJAH SALWA DAN HAJI HUSSAIN              (0193063171)
Beliau mak dan ayah mertua master norita. bestkan 1 family buat shaklee. seronok berkongsi cerita, sharing2.





MASTER NORITA DAN MASTER NAQUIB HUSSAIN (0128535689)
Master norita ni nanny saya, memang selalu jumpa kat seminar. sangat2 peramah, selalu tekankan amalan kerohanian dalam team kami. dah 15 tahun bersama shaklee. lama kan? orang lama dan sangat berpengalaman!




MASTER NUSRAT RAIHAN DAN MASTER HAFIZ  (0172549388)
ha.. ni la bonda saya.. merangkap upline saya..  dan orang yang paling rapat dengan saya dalam dunia shaklee. beliau la yang bawa saya ke dunia shaklee dan bantu saya berjaya sampai sekarang. nampak je lembut tapi tegas ok. so bergantung pada penerimaan kita nak tengok dari segi positif atau negatif. pantang kalau anak2 tak dengar cakap, habis kena bebel (saya pun pernah kena bebel jugak.hehe). beliau laki bini buat shaklee fulltime. income dah puluh2 ribu. inshaallah bonda, saya follow rapat2. kami juga duduk berjauhan. saya di pahang, beliau di selangor. tapi, jarak bukan penghalang. apa guna ada teknologi canggih kalau tak guna dengan sebaik mungkin. ya x. saya sayang bonda saya.. doakan kami tau..




SAFURA SUHAIMI DAN LUQMANUL HAKIM (0124723524)
MASTER TO BE (KAMI)

Yang ni gambar kami 1 family. meh tengok lama2 kalau2 jumpa depan boleh la tegur2. hehe. u all boleh tengok betapa kuatnya susur galur dalam team hebat kami. ada 4 orang master dlm team kami. tu tak campur lagi dengan sideline kiri kanan.hehe.. inshaallah kami juga bakal menyusul. u als kalau nak jadi ahli untuk makan sendiri juga, boleh cari kami ya. jangan salah pilih dealer ok.. sebab u all perlukan bimbingan dan cara makan yang betul dalam pemilihan supplement. so pastikan jangan buat pilihan yang salah! 

ni part yg paling HEBAT kelebihan jadi ahli Shaklee. Peluang tambah sumber pendapatan atau mula berniaga. Dengan modal sangat rendah - RM65 saja (tak termasuk kos pos kit), boleh jana pendapatan 2,3,4,5 dan 6 angka sekalipun (errr...7 angka pun ada ok!). Kalau nak berniaga, memang penting utk pilih kumpulan yg betul-betul kuat dan berpengalaman. Jika tidak, memang terkontang-kanting la sorang2 kalau takda siapa nak bimbing. Kumpulan kami ada secret group di fb, whatsapp, online coaching, personal coaching yg menjadi kegilaan ramai. Yang penting, hati kena la kuat, telinga kena kebal, kalau mudah sentap sila jangan join. dikhuatiri takut telinga bernanah hari2 kena motivate.
Jadi, bertindak dengan pantas. Hantarkan maklumat di bawah kepada saya supaya saya boleh buat pendaftaran online. MUDAH dan CEPAT! klik dan klik da siap. tunggu memberkit sampai. hehe

Nama
Alamat
No Kad Pengenalan
No Telefon
Nama dan No K/P pasangan
Nama dan no akaun bank (bank-in BONUS setiap bulan)

JOM JOIN DALAM SHINE & BRIGHT TEAM UNTUK JANA PENDAPATAN ANDA! SAMPAI ANDA TERPAKSA TERIMA BONUS SETIAP BULAN!! JANGAN TUNGGU LAGI!

SMS - 0124723524(SAF)
SID - 868405
EMAIL - saff.psyco87@gmail.com




No comments:

Post a Comment