:: Isi Oder Form KAT sini YE ::

Email Address:
Name:
address
phone no
code item
term of payment
pay to MAYBANK:164409537785-LUQMANUL HAKIM ABD GHANI
CIMB:12300065737521- SAFURA SUHAIMI

Click here to create your own form.

Monday 24 March 2014

BERPANTANG SECARA MODEN DENGAN SHAKLEE!



1. B-Complex: Ia bertindak sebagai anti-stress, menstabilkan emosi, dan membantu mengelakkan kemurungan. *Membantu saya berasa tenang dan gembira 

2. Vitamin C: Membantu dalam menyembuhkan luka-luka selepas bersalin, membantu dalam pembentukan kolagen dan membantu penyembuhan tisu-tisu sel akibat bersalin. *Bonus lagi boleh mencantikkan kulit 

3. Vita-Lea (Multivitamin + Iron): Ketika kita bersalin kita kehilangan jumlah darah yang agak banyak. Maka iron sangat penting. Selain daripada itu, ia mengandungi multivitamin yang terdiri daripada pelbagai kumpulan mineral dan vitamin yang sangat diperlukan oleh badan lebih-lebih lagi pemakanan di dalam pantang adalah agak terhad. Maka Vita-Lea boleh membantu badan kita mendapatkan sumber vitamin dan mineral yang tidak dapat diperolehi melalui pemakanan yang seimbang sewaktu berpantang.

4. Zinc Complex: Zinc sangat-sangat membantu dalam mempercepatkan penyembuhan luka-luka selepas bersalin. Bagi yang bersalin melalui pembedahan Zink adalah antara vitamin yang sangat penting. *Bonus: Ia juga membantu untuk mengelakkan keguguran rambut, mencantikkan kuku.





Sekiranya mommies ada bajet lebih, saya sangat-sangat rekemen untuk membeli ESP, OsteMatrix dan Alfalfa sekali. Sebenarnya kalau mommies ambil full set, kesemua set ini boleh diteruskan sebagai Set Ibu Menyusu pula (selepas habis tempoh berpantang). Jadi anda tak akan rugi punya kalau beli full set. Malahan anda memberikan yang TERBAIK BUAT DIRI ANDA dan SI COMEL ANDA. Anda sihat dan ceria, bayi juga sihat dan kurang meragam (mendapat khasiat melalui susu anda), dan si ayah juga pasti gembira kerana suri dan buah hatinya sentiasa dalam keadaan sihat walafiat - in fact, anda boleh berkongsi suplemen ini bersama suami anda! Pendek kata memang berbaloi-baloi (^_~)
 — 
NAMA : SAFURA SUHAIMI
SID : 868405
SMS/WHATSUP : 0124723524
CASH ON DELIVERY : MUADZAM SHAH, FELDA KERATONG, SUBANG, SHAH ALAM,
FB PAGE : SAFURA SUHAIMI



No comments:

Post a Comment